*** شعار ما :   ترویج تفکر علمی و تخصصی مدیریت شهری و استفاده از تجارب سایر کشورها ***

بانک اطلاعات تخصصی

عضویت در خبرنامه





Powered by WebGozar

با پر کردن فرم بالا می توانید از جدیدترین اطلاعات وبسایت مرکز اطلاعات علمی و تخصصی مدیریت شهری با خبر شوید.

آیا می دانید ؟

آیا می دانید

اولین مردمانی که سکه را در جهان ضرب زدند ایرانیان بودند .

مطالب بیشتر ...

 
نتایج حاصل از شهرهای یادگیرنده مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
آموزش هاي شهروندان
پنجشنبه, 10 آذر 1390 ساعت 04:30

1- افزایش ارتباط بین یادگیری افراد و کاهش جرایم، کاهش فقر، افزایش موفقیت، افزایش همکاری، افزایش خود احترامی و ثبات اجتماعی .

2- مطلع شدن شهروندان از حقوق شان.

3- فراهم کردن این امکان برای شهروندان که در هر جا، هر زمان و هرگونه که می خواهند یاد بگبرند(مانند یادگیری در مراکز خرید).

4- توسعه توانایی شهروندان برای مشارکت فکری و مسئولانه در زندگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی.

5- پذیرش یادگیری به عنوان یک فعالیت مستمر در سراسر زندگی .

6- افزایش توانایی ها، ارزش های شخصی و مشترک و کار تیمی .

7- فراهم کردن فرصت های برابر یادگیری برای گروه های اقلیت ، زنان ، معلولان و ...

8- درک ماهیت محلی و جهانی یادگیری، مشارکت و توسعه سازمان های یادگیرنده.

فرستنده : خانم سوده بیات

گرد آوری : مرکز اطلاعات علمی و تخصصی مدیریت شهری

منابع

1- مارکوارت، مایکل. 1385. ایجاد سازمان یادگیرنده: توسعه‌ی عناصر پنج‌گانه برای یادگیری سازمانی، ترجمه محمدرضا زالی، دانشگاه تهران، مرکز کارآفرینی.

2-     Shikshantar, The People’s Institute for Rethinking Education and Development. 1999. “Udaipur as a Learning City”, Draft for Comment of Friday, Udaipur, Rajasthan.

3-     Faris, Ron. 2006. “ Learning Cities: Lesson Learned, in Support of Vancouver Learning city Initiative” http://www.members.shaw.ca (accessed October 3, 2010)

4-     Di Sivoa, Michele and Daniela Ladianaa. 2010. “Towards a learning city the neighborhood lab and the lab net”, Procedia Social and Behavioral Sciences, No.2, pp. 5349- 5356.

 
 

توسعه حمل و نقل محور

صفحه اصلی تماس با ما

All Rights Resereved For umic.ir

مشاور بازاریابی اینترنتی و سئو : گروه تخصصی مستر کاما